Gå til innhold

ang tv lissens....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette når man leier?

her er det 4 leiligheter, må alle fire betale ? er det ikke per hus stand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den enkelte leietaker må betale sin egen lissens.

Skrevet

Prøver igjen.

Alle må betale.

 

Jeg får heller ikke opp de andre svarene, dette har hendt en del ganger før også.

Håper denne går gjennom.

Skrevet

Det er som Anony 01:00 sier. Det heter følgende:

"Denne avgiften skal betales når man eier, låner eller leier en fjernsynsmottaker. På en lisens kan en lisenshaver ha så mange fjernsynsmottakere han/hun vil ha, men det forutsettes at mottakerne benyttes av vedkommende selv, ektefelle og barn. Selvforsørgende barn som har fjernsynsmottaker, må løse egen lisens."

 

 

Skrevet

hvis dere har ei felles stue og felles tv kan dere nok klage og slippe unna med en lisens. hvis ikke må alle betale:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...