Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan er dette når man leier? her er det 4 leiligheter, må alle fire betale ? er det ikke per hus stand?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Den enkelte leietaker må betale sin egen lissens.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Prøver igjen. Alle må betale. Jeg får heller ikke opp de andre svarene, dette har hendt en del ganger før også. Håper denne går gjennom.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Det er som Anony 01:00 sier. Det heter følgende: "Denne avgiften skal betales når man eier, låner eller leier en fjernsynsmottaker. På en lisens kan en lisenshaver ha så mange fjernsynsmottakere han/hun vil ha, men det forutsettes at mottakerne benyttes av vedkommende selv, ektefelle og barn. Selvforsørgende barn som har fjernsynsmottaker, må løse egen lisens."
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 hvis dere har ei felles stue og felles tv kan dere nok klage og slippe unna med en lisens. hvis ikke må alle betale:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå