Gå til innhold

Herregud, hvorfor er det sånn hele tiden..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som er gale jeg.. I noen uker nå, har jeg hatt det kjempefint. Fått mye bedre kontakt med mange, og "alle" har sett ut til å like meg, til en forandring.. Nå plutselig, folk slutter å snakke med meg, de jeg snakker med er kjempefrekke, og folk sletter meg som venn på facebook, og når jeg spør hvorfor, svarer de " iq er noe dritt ".. Kjenner jeg blir veldig engstelig og lei meg, jeg har jo ikke gjort noen noenting.. Har faktisk ikke sagt ett eneste stygt ord om NOEN.. I alle år, har det vært slik at når jeg er veldig fornøyd med livet mitt i perioder, så slutter det brått, og jeg blir deprimert.. Sånn er det hele tiden.. Er kjempebra en periode, og så slutter det.. Drittlei av å ha det sånn nå.. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Kjenner tårene presse på nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å tenke at det går over (selvoppfyllende profeti).

Skrevet

Virker jo som en utrolig merklig oppførsel av alle andre dersom det stemmer dette at du ikke har gjort noe noen verdens ting. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Dette høres jo igrunn litt barneskole ut, altså ikke ifra din side.

Lett for meg å svare at du må få deg ny omganskrets, men ganske det er det som må til her?

Sender deg en varm klem i kveldsmørket!

Skrevet

Er 19 år. Har siden jeg var 14 år hatt veldig mange, og stygge rykter på meg, er INGEN som respekterer meg her jeg bor. Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de skal være sånn.. Virker som om de plutselig rotter seg sammen mot meg,.

Skrevet

Da hadde jeg spurt til jeg fant ut hva som var i veien. Er det noe du har skyld i selv eller er det noen som har satt ut noen ondsinnede rykter om deg?

Hvor gammel er du?

Det høres litt typisk ungdomsskole ut:/

Skrevet

Hvis du syns livet er fullt av ekstreme ups and downs, har du vurdert å kontakte lege? det kan jo være du er en av de uheldige som har deprimerte perioder/ bipolar personlighetsforstyrrelse. Dvs, folk oppfører seg ikke "plutselig" annerledes mot deg, men din egen sårbarhet og varhet overfor dette endrer seg pga kjemisk ubalanse i hjernen, Så opplever du verden mer fiendtlig og livet mer tungt.

Det kan avhjelpes med rett behandling.

Skrevet

23:35 her. Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Har aldri vært helt A4 noe som har gjordt at folk har antatt div som ikke stemmer og satt ut rykter. Bor på en midre plass noe som ikke gjør en slik situasjon bedre heller.

Jenter særlig i den alderen er ikke bestandig like gjennomtenkte som man burde ha vært. Mange rotter seg sammen som du sier og følger en bestemt persons mening uten og nødvendigvis mene helt det samme.

Er dette venner du har hatt over lenger tid eller er det relativt nye venner?

Skrevet

Er du mor eller skal du bli?

Skrevet

Jeg er mor.

Og nei, det er ikke noe jeg har gjort, er bare folk som har mistet respekt for meg, og ikke behandler meg slik jeg fortjener. Nei, tror ikke det er noe bipolar lidelse, jeg har en veldig nær bestevenninne som støtter meg uansett, og hun sier selv at hun legger merke til det.

Dette er gamle venner, som jeg har kontakt med i perioder, og ikke snakker med i noen perioder.

Skrevet

Har du nylig blitt mor? Jenter i din alder som blir mødre mister som oftes kontakt med endel jevnaldrende fordi man som oftest ikke er helt på samme stadie i livet.

Skrevet

Nei, er strax 1 år siden jeg ble mor, så tror ikke det er det.

Skrevet

Eneste logiske forklaringen jeg kommer til da er enten at du har gjort eller sagt noe som dine venner kan ha reagert negativt på (uten at du nødvendigvis er klar over det selv eller har ment noe med det).

Eller at noen har sagt noe usannt, spred rykter om deg pga et eller annet. Sjalusi kanskje?

Skrevet

Enten så har du gjort noe (og en fjær blir til fem høns) eller så har noen spredd gruff om deg.

Spørr dem da vel! Vet at det kanskje ikke er så enkelt, men jeg ville spurt og ryddet opp i løgner og dritt før det eskalerer

Gjest cunning stunts
Skrevet

Fjortistakter. Det går over når du får litt tyngde. Uansett når det måtte bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...