Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Når har dere termin? Skal / vet dere kjønner på babyen? Selv er jeg gravid, termin i april
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Termin 3. april:-) UL 2. november, håper da på å få vite kjønn!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har termin i januar og venter en gutt!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 så gøy Jeg har termin 2 april ul på torsdag som kommer Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå