Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Ja hun er veldig pen, og det vet hun selv også.. Men måten hun er på, gjør seg til på en måte,,virker som hun prøver å gjøre seg smartere enn det hun er....hun er ikke den smarteste kniven i skuffen for å si det mildt.. Og hvorfor er hun kjent, fordi hun er pen sikkert? Har aldri hørt henne synge utenom i Idol for maaange år siden, og jeg husker at hun ikke akkurat hadde en fin stemme! Jaja kommer langt med ett pent ytre og en popis skuespiller kjæreste!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Hun er en kjendis og folk for vel ha forsjellige meninger om henne? Det er min oppfattelse av slik hun fremstår på tv... l
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Enig med første anonym. Det er helt kurant å ikke være overbegeistret for en artist, eller et medmenneske for den saks skyld. Men å lete etter feil hos folk fordi du er misunnelig på at de har fått mye "gratis" blir bare trist.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Tja kunne aldri tenke meg å blitt kjendis og heller ei vært sammen med den fyren hun er sammen med. Kan godt være hun er koselig men synes hun fremstår på en rar måte. Min mening.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Du er vel ikke den smarteste...eh...skarpeste kniven i skuffen du heller HI;)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Helt enig med deg. Syns hun virker tilgjort, falsk og at alt er et spill for kameraet. Får ikke noen ektefølt personlighet fra henne. Og hva angår Hennie, han er direkte stygg! Har du sett han etter at han snaua skallen eller?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Mener da for faen ikke at du er misunnelig fordi hun er kjendis eller er sammen med Aksel Hennie! Slutt å spill dum, det er så sykt irriterende.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Kjenner henne ikke...men hun er nydelig av utseende. Utadvendt og virker blid og sprudlende. Hun har sikkert gjort mye dumt, men la nå de være.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Så dere sier en SMART kniv? Haha. Dummeste jeg har hørt. Altså ikke så mange smarte kniver i skuffene deres...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 23.02 haha tuller du? Aksel Hennine er direkte stygg!! Hjelpe meg, aldri livet om jeg er sjalu hehe...typen min er litt penere kan du si, tror hva du vil:) Seriøst hvis du synes Max Manus fyren er fin?? Deg om det! haha Nope kjendis ville jeg aldri blitt, ikke på den måten. Hvorfor skulle jeg det? Tenk så slitsomt, bli fotografert å kommentert om alt?! nei takk Typisk at folk tror du er sjalu når det gjelder en pen kjendis?? hehe HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 Vi sier det ja, er kanskje ikke riktig sånn på bokmål..men
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #14 Skrevet 22. oktober 2010 Ikke dialekt, kun ren uvitenhet...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #15 Skrevet 22. oktober 2010 OMG! Hvor jævla tjukk i hue går det an å bli?! Lær deg å lese, kvinne: jeg sier da for faen IKKE at du er misunnelig fordi hun er pen eller sammen med Aksel Hennie!!!! Jesus.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #16 Skrevet 22. oktober 2010 Ok du vinner...håper du sover godt i natt da:) Bryr meg fint lite:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #17 Skrevet 22. oktober 2010 Ha ha.. Innlegget er egentlig hysterisk morsomt. Lo høyt da jeg leste om den smarte kniven:) Det var ett eller annet med et glasshus og en stein også, men husker ikke helt..?? Haha
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #18 Skrevet 22. oktober 2010 Så når du står og kutter løk og ikke er fornøyd med kniven spør du altså etter en SMARTERE kniv?? Det er jo fullstendig tilbakestående.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #19 Skrevet 22. oktober 2010 "Den smarteste kniven i skuffen"? Hehe, du er vel ikke akkurat lynende intelligent du heller, HI.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #20 Skrevet 22. oktober 2010 Hahahaha..nei det gjør jeg ikke! Dette var jo faktisk morsomt:) Fint at det engasjerer dere så mye, kanskje jeg skal gå å rydde litt i de "smarte" knivene mine,,hehe HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #21 Skrevet 22. oktober 2010 hahaha,nydelig sang hun fremførte. Ko ko
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #22 Skrevet 22. oktober 2010 "Nope kjendis ville jeg aldri blitt, ikke på den måten. Hvorfor skulle jeg det? Tenk så slitsomt, bli fotografert å kommentert om alt?! nei takk" Hahahaha det er jo direkte komisk! Slitsomt å bli kommentert om alt? Men likevel sitter du her og gjør nøyaktig det! Godt gjort! Er forøvrig enig med deg ang. TDA men det der var jo bare lavmål ja...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #23 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri påstått at jeg fikk god karakter i rettskriving, men men klarer meg godt jeg:) Merkelig hvordan dette innlegget sporet av...kan ikke klage på at jeg skriver ett teit innlegg når dere tar helt av her pga det med en kniv?) HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #24 Skrevet 22. oktober 2010 Vi tar ikke helt av, vi bare finner det merkelig å klage på andres intelligens, når man ikke greier formulere helt grunnleggende ting riktig selv. Vi finner det litt ironisk når det kommer så tydelig frem at du kaster stein i glasshus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå