Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hei, må skifte til sportsdel nå. Babyen trenger å se mer og han må ha seler. Pappan er ute og reiser. Alltid han som ordner med vognen når den skal slås sammen. Så nå må jeg gjøre dette. Sikkert kjempeenkelt. Jeg dro "handtakene" på sidene opp, men hvordan løsner bagdelen? Den sitter jo fast. Skal sportsdelen bare "klikkes" på. Førstegangsmor er jeg, så lurer på hvordan jeg får brukt vinterposen med sportsdelen? Må babyen bruke vinterdress i stedet? Takknemlig for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Av og til må man riste skikkelig for å få av, samtidig som håndtakene er inne. Får teken på det etterhvert, men husker jeg sleit i starten selv;)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Glemte å svare på de andre spørsmålene:) Ja, sportsdelen bare klikkes på. Hvilken pose har du? Noen av posene har produsentene stiket hull i , slik det bare er å sprette opp, og tre selene igjennom.
Mor Løvehjerte Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Du får brukt vognposen, selv om barnet ligger i sportsdelen. Du må bare ikke kneppe igjen den greia som er festet mellom bena.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Takk for svar ;.) Skal prøve å riste bagen litt hardere. Har en vinterpose som heter ticket. Vurderer å kjøpe voksipose for det er vel varmere? Ok, tar bare vekk "remen" som sitter mellom bena, så kan vinterposen brukes. Håper han sitter godt nok uten. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå