Gå til innhold

Noen som "ser" her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å henge meg på de trådene hvor en sier en skal spå gratis, men aldri fått "napp".

Hvordan kommer forholdet mellom meg og mannen min til å utvikle seg?

Får vi flere barn sammen?

Sliter litt med å holde motet oppe ang forholdet. Ser bare negativt på det for tiden, men er villig til å kjempe hardt for å få det til å fungere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvordan forholdet deres går. Men den lappen du har leita etter ligger under noe rosa i en kurv med litt rot i ;-)

Skrevet

Om du roer ned ønsket om flere barn og flytter fokus til andre ting; som f.eks deg selv rett og slett tror jeg det vil gå bra. Ser at dere begge er i en periode hvor dere tenker "blir dette resten av mitt liv?". Rydd, vask og evt. puss opp hjemme. Få inn mer lys og luft - det tror jeg vil gjøre godt for deg. Og om jeg ser rett, har mannen din en godstol i stua? Om han har det, flytt den eller få den ut ;-) Jeg tror ikke problemene deres er dype akkurat nå. Men om dere ikke tar noen grep blir de nok det. Tenk tid sammen og hver for dere. Voksne individuelle mennesker :-)

Skrevet

Å kjære:) Takk for tilbakemelding... Ikke sett den før nå.

vet du, det er nok akkurat dette som skjer;)

Bare at han trives veeeldig godt i sofaen med Macen sin...litt vanskelig å kaste den ut;)

Skal ta grep og bli litt mer "ego". Ta vare på meg selv, huset og ungene! Han må vel få opp øynene han også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...