Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Har prøvd å henge meg på de trådene hvor en sier en skal spå gratis, men aldri fått "napp". Hvordan kommer forholdet mellom meg og mannen min til å utvikle seg? Får vi flere barn sammen? Sliter litt med å holde motet oppe ang forholdet. Ser bare negativt på det for tiden, men er villig til å kjempe hardt for å få det til å fungere.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Aner ikke hvordan forholdet deres går. Men den lappen du har leita etter ligger under noe rosa i en kurv med litt rot i ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Om du roer ned ønsket om flere barn og flytter fokus til andre ting; som f.eks deg selv rett og slett tror jeg det vil gå bra. Ser at dere begge er i en periode hvor dere tenker "blir dette resten av mitt liv?". Rydd, vask og evt. puss opp hjemme. Få inn mer lys og luft - det tror jeg vil gjøre godt for deg. Og om jeg ser rett, har mannen din en godstol i stua? Om han har det, flytt den eller få den ut ;-) Jeg tror ikke problemene deres er dype akkurat nå. Men om dere ikke tar noen grep blir de nok det. Tenk tid sammen og hver for dere. Voksne individuelle mennesker :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Å kjære:) Takk for tilbakemelding... Ikke sett den før nå. vet du, det er nok akkurat dette som skjer;) Bare at han trives veeeldig godt i sofaen med Macen sin...litt vanskelig å kaste den ut;) Skal ta grep og bli litt mer "ego". Ta vare på meg selv, huset og ungene! Han må vel få opp øynene han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå