Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Her skal de være menn... må være mørke, altså mørkt hår, mørke øyenbryn.. se mandig ut og oppføre seg deretter... Kanskje jeg liker dem litt badboy på utsiden, men snille inni? Har funnet meg en sånn en nå, og jeg dåner når jeg ser han... Herrrlig Turn off er gutter (og da legger jeg vekt på GUTTER) som prater i ett sett, bruker laaaang tid på badet, er jålete, bryr seg for mye om hvordan dem ser ut, og ser svekling ut
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 En mann som er veldig intelligent, er morsom, gir masse komplimenter, får meg til å le og å føle meg vakker og verdsatt. Snill, og en jeg er lykkelig over at valgte meg. Han kan snakke om alt mulig, hater de "trauste" typene av få ord. Vet hvem drømmemannen er, bare så synd at jeg valgte feil og giftet meg med en annen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jepp. Holder med hun over her. + at han skal ha fin rygg og være god i senga.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Utseendemessig må han være høy og bredskuldret. Gjerne litt pondus for da er de komfortable i sin egen kropp . Rufsete hår. Han må være en rolig og trygg mann, løsningsorientert og flink til å ta beslutninger. Lun humor. Og et blikk som varer leeenge og jeg drukne i.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Må bare si det, men før jeg fant den mannen jeg har nå var jeg sååå kresen.! Han skulle være perfekt og ha absolutt alt. Ble ikke helt sånn kan du si:P "Drømme mannen" er høy, mørk, brune øyne, hår på hode, litt muskler, brede skuldre, romantisk, ryddig, hjelpsom, høffelig osv.. Min mann er i dag min drømme mann som har mange av disse tingene, men ikke alle.. Og jeg kunne virkelig ønske at han var litt flauere får å prompe.. Blir like sur vær gang, så han har tatt seg litt sammen.. Hehe:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 MANDIG både i utseende og personlighet, handy...samtidig snill, klok, humor, trygg, bestemt og en god samtalepartner. Liker heller ikke typen som sier bare ja og nei, men enda verre er det med menn som skravler som kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Liker mørke menn,men er samboer med en lys en hehe,han er snill og hjelpsom men sabla sjalu .jeg har kommet i den situasjonen at jeg ikke har kontakt med noen lenger . han styrer nesten hele livet mitt,sier jeg meningen min ja så gidder han ikke å prate med meg ...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Frekk, ironisk, lite selvhøytidelig, kan le av seg selv, god i senga, høy 180++, ikke tjukk (ikke vondt ment), skravlete! ÅÅhh håper jeg finner en til sånn en! Har funnet han nemlig, men han vil jo ikke ha meg så jeg er like langt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå