Gå til innhold

Mannen min har flyttet i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal, tja, håndtere det...

Ikke vet jeg helt hva jeg skal tenke heller, for jeg visste ikke at noe var galt før det tydeligvis var så galt at han ikke ville mer...

Så, litt sånn retorisk, hva gjør jeg nå da?

(altså, jeg kjenner jo til de rent praktiske detaljene, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi!

En klem

Det er lov å føle seg nummen........

Har vært i en slags lignende situasjon og det jeg gjorde var å sitte oppe halve natta og lage lister over alt jeg skulle gjøre de neste dagene. Så fulgte jeg disse listene slavisk og kom meg gjennom den første tiden......

Lykke til!

Skrevet

Lister er litt grøss:p Det er liksom så strukturert og alvorlig (akkurat nå)

Jeg er litt mer sånn "på sparket" type person, så jeg tar også dette på spareket og ser hva som skjer tror jeg:)

Takk, jeg får nok behov for lister i nær fremtid, helt klart:)

Skrevet

Ikke sensurer følelsene dine, la det som kommer komme når det trykker på. Snakk med venner og hold rutinene så godt du klarer, ikke skeie helt ut.

Klem til deg

Skrevet

Oi...

Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender i alle fall over en stor, varm klem! Da min eks plutselig en dag fortalte meg at han hadde sluttet å være glad i meg, så gikk jeg inn i en slags "ikke-tilstede-i-verden-tilværelse". Hadde ikke jeg hatt gode venner som stilte opp for meg og hjalp meg både praktisk og emosjonelt, så hadde ting tatt enda lenger tid. Heldigvis kom jeg over det, selv om det tok tid, og jeg kom styrket ut av det til slutt. Bruk vennene dine, i alle fall!

Skrevet

Takk Blond, jeg skal prøve!

Skrevet

Det var godt å høre/lese Kakao...

Jeg skal bruke de vennene jeg har, det litt triste med det er jeg faktisk kun har 3 venner (totalt liksom) og nesten ingen familie heller... Men jeg har stor tillit til de virkelig gode vennene mine og det er hyggelig å se at det har gått bra for din del, det er en god tanke å ta med seg videre...

Og beklager den negative tonen jeg ser jeg har her, litt ensomt akkurat i kveld på en måte, da tenker man på alt som er litt leit...

Skrevet

Selv om du ikke har mange venner i dag er de vennene du har verdifulle i seg selv. Det er ikke antall venner som betyr noe, men hvordan dere har det sammen.

Lov å kjenne på det tunge og triste, denne dagen er spesiell for deg. Ikke er du negativ heller!

Skrevet

De er helt klart veldig verdifulle de vennene jeg har ja:)

Takk Blond:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...