Ann_ Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Nå si at jeg er ganske så fornøyd med bildene fra min seanse i KK bli ny. Gleder meg til bladet kommer. http://annkristinschjelderup.blogspot.com/
blond Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Fin du ble! Du var sikkert pen fra før også. :- )
Ann_ Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2010 Takk takk, man blir vel alltid bedre ved å bli stasjet opp litt ekstra.
blond Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 .. mm.. føler seg bedre og da ser man bedre ut!
2søtesmåh Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Åhh.Hvordan ble du valgt ut? Jge har drømt om en "make-over" siden jeg var i tenårene.....Og har søkt på det meste av blader, TV-program, konkurranser osv som har en make-over som premie.... Men blir aldri utvalgt,- og har merket meg følgende: Enten må man være så dårlig til å kle og ordne seg at omgivelsene melder en på. Om DET ikke er tilfelle så er det en av følgende grunner; Man har tatt av x-antall kilo Man har blitt frisk av en uhelbredelig og dødelig sykdom Man har reddet verden et par ganger Man har viet hele sitt liv (frem til rett før make over) på syk tante, bestemor, nabo Man har kompleks over pupper, eller rumpe, eller mage eller overarmer som er så stort at man ikke viser seg utendørs med mindre det er så kaldt ute at hele verden går i termodress uansett.. Når man hverken har vært syk, reddet verden og ikke er verre enn "gjennomsnittlig dårlig" på og orden hår, make-up og klær, så blir man ALDRI valgt....Og har man helle rikke et skikkelig alvorlig kompleks, bare vanilg irritert over mage eller rumpe, så kommer man ENDA lenger bak.. Jeg har skikkelig lyst:o) Toppen av lykke hadde vært make-over, og fritt kjøp av klær og tilbehør for 20-30 000, eller nok til å kjøpe et helt nytt klesskap, sko, og treningsgarerobe ) Men igjen, jeg er nok for normal..... Nok om MEG:o) Du ble kjempefin. Hårfargen din er nydelig:o)
Ann_ Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2010 Hei du Ja det er nok som du tenker. Jeg hadde ei venninne som var med (kjente noen som kjente noen), sa til henne at hun bare måtte si i fra hvis de trengte flere. Plutselig fikk jeg en telefon. Veldig gøy. Jeg fikk en bli ny dag på håret. Sminken ble tatt på og så var det fotoseanse. Fikk ingen av klærne og venter på tipsene mine som kommer i bladet. De har visst nok hatt så stor pågang at mitt er blitt flyttet på. Skulle vært i uke 36 men har ennå ikke kommet. Venter i spenning hver uke. Ingen som sier når. Hårfargen er Henna leire. Fantastisk farge. Dessverre er den allerede ute av håret mitt. Gjorde det i begynnelsen av juni. Rødt hår og sommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå