Gå til innhold

Hans hadde nok lurt meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bråkjekk, ikke som alle andre og synger johnny cash...

 

Sier ikke han er rålekker, men han hadde lurt meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som man sier:

 

"If you enter a room believing that everyone wants to fuck you - Everyone wants to fuck you!"

Skrevet

haha! Hans?!

Nei Atle eller Jan Fredrik PLEASE hadde fått meg hahaha

Skrevet

Han er en MANN, det er sikkert!!

Skrevet

hah, de jålebukkene/pinglene kan du få beholde for deg selv! Hans er MANN!! ;)

 

HI

Skrevet

Hehe okay da:) Jan Fredrik er jo sjarmerende!!! Atle også, men litt ung selv om han bare er 3 år yngre enn meg

Skrevet

Jaja, han hadde IKKE lurt meg ihvertfall. Ser ikke noe i han som tiltaler meg. Men Atle og Jan Fredrik: Come to mama!!!!!

Skrevet

Dere kan ha glættisene for dere selv. Jeg tar Hans - kjøtt på kroppen, god på gitar, blikk og god musikksmak. Mmmhm!

Skrevet

Neei fysj! Hans er svett og halvfeit! Ææsj... Ikke er han flink til og synge heller.. Liker han ikke..

Skrevet

ATLE hadde glatt fått tatt meg ....SEXY......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...