Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Bråkjekk, ikke som alle andre og synger johnny cash... Sier ikke han er rålekker, men han hadde lurt meg
Gjest Tale30 Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Det er som man sier: "If you enter a room believing that everyone wants to fuck you - Everyone wants to fuck you!"
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 haha! Hans?! Nei Atle eller Jan Fredrik PLEASE hadde fått meg hahaha
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 hah, de jålebukkene/pinglene kan du få beholde for deg selv! Hans er MANN!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Hehe okay da:) Jan Fredrik er jo sjarmerende!!! Atle også, men litt ung selv om han bare er 3 år yngre enn meg
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Jaja, han hadde IKKE lurt meg ihvertfall. Ser ikke noe i han som tiltaler meg. Men Atle og Jan Fredrik: Come to mama!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Dere kan ha glættisene for dere selv. Jeg tar Hans - kjøtt på kroppen, god på gitar, blikk og god musikksmak. Mmmhm!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 Neei fysj! Hans er svett og halvfeit! Ææsj... Ikke er han flink til og synge heller.. Liker han ikke..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #15 Skrevet 22. oktober 2010 ATLE hadde glatt fått tatt meg ....SEXY......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå