Gå til innhold

Snuppa har øyekatarr


Anbefalte innlegg

Skrevet

og våknet nå nettopp og ene øye er skikkelig hovent og rød, var hos legen på torsdag men legen sa det holdt med og vaske med klut med varmt vann morgen og kveld. hun har også feber. Burde jeg ta turen innom apoteke i morgen? eller kansje dra til legevakten og få en øyekrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barn som sliter masse med øyebetennelse så jeg hadde nok ikke dratt på legevakten. Kanskje tatt en telefon dit på morgenen etter å ha sjekket formen hennes.

Ble det tatt noe bakterieprøve hos legen?

Skrevet

Nei, får nok ta en tlf dit i morgen. om ikke øye er blitt bedre. hun fikk paracet nå og sovnet igjen. Får eventuelt se om hun våkner igjen og hvordan formen og øyet er da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...