Gå til innhold

Noen her som har hatt vinterbryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke enda, men skal ha om 3 uker. VInter og vinter, men det blir jo kaldt!

Tykke jakker til ungene, tykke strømpebukser, litt mer enn bare en bar rygg til meg, litt annen type mat, kanskje? Vi skal ha hjort, og litt mer sånn "høst-mat"....

Skrevet

Jeg har vært i vinterbryllupp og har et tips.

Etter vielsen skal jo brudeparet ta bilder på kirketrappa. I dette bryluppet ble det gjort rett innenfor da det der var varmere for brudeparret. Imens resten frøs halvt ihjel utenfor da en jo skal vente der til brudeparret har dratt.

Så skaff en haug tepper som de som er tynnkledde kan låne og ha rundt skyldrene.

Jeg hadde varm jakke, men jeg var en av få som hadde det.

Skrevet

ja, maten! det hadde jeg faktisk ikke tenkt på :) lurt! bekledning har vi tenkt på. Det blir nok lang kjole og ull longs under :) hehehe

Skrevet

Ja, huff en må virkelig tenke på tempen på dagen!! Vil ikke at gjestene skal fryse, helst. Nå skal ikke vi vies i kirken men tenker å leie inn en fra humanetisk forbund :) Så da blir det vel til at vi leier et lokale og holder bryllupet der tenker jeg! Men takk for tipsene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huff, tepper til de som kommer har ikke jeg tenkt på! Vi skal giftes på tinghuset, og der må de jo stå ute... men, for å være ærlig.... jeg skal tenke på meg selv og ungene, må jeg tenke på de andre også?! Huff.... Jaja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...