Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har syyykt vondt i korsryggen i dag, og er kvalm, slakk i hele kroppen. Har faktisk hoppa i senga for å leve i håpet om att kansje det vil gå over til rier, men ser ikke slikt ut. Hvor lenge gikk du med smerter i ryggen før det skjedde noe? Eller hvordan startet din fødsel?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Vondt i ryggen hadde jeg titt og ofte de siste ukene uten at det noen sinne førte til noen start av fødsel. Alle mine har kommet med ks eller igangsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå