Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Pulver! Men pass deg når du går over på vanlig mat igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Mye kan man gå ned med pulver? Må passe inn i en kjole, så burde gå ned hvertfall 8 kg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Lavkarbo. Very Low Calorie Diet. Gikk ned 12 kg på 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Spis bare "ren" mat, mye proteiner og sunt fett, kutt ut mesteparten av karbohydratene og vær mest mulig i aktivitet(tren!), så kan du gå ned en god del uten at det tærer på muskelmassen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Noka (sjokoladesmak, blandes med skummet melk) smaker bra (fås i helsekostbutikker), ev Cambridge-kuren (fås på mange vanlige butikker). Jeg gikk ned 5 kg på 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 Har gått ned 5 kilo på 2 uker. minus 4 cm over hoftene. Det er ganske bra på så kort tid. Hadde endel å ta av da, og da går det gjerne fortere i starten. Jeg spiser 4-5 små måltider hver dag. (feks rugssprø med ca 1 ss makrell i tomat til frokost, skyr til lunsj, stykke tilsvarende håndflaten ren fisk/kjøtt med 1-2 ss ris/potet og mye grønnsaker til middag, nokashake/nutrilettbar til kveldsmat.) De første dagene var jeg fryktelig sulten, men nå må jeg ha på alarm på tlf for å minne meg på å spise. Drikker masse vann, litt kaffe og litt te. Går så mye jeg kan og har trent styrke på treningssenter 4-5 ganger på disse to ukene. Har aldri gått ned så fort, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå