Gå til innhold

Hvordan gå mest mulig ned på 6 uker?_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sultestreike for en god sak?

Skrevet

Pulver! Men pass deg når du går over på vanlig mat igjen.

Skrevet

Mye kan man gå ned med pulver? Må passe inn i en kjole, så burde gå ned hvertfall 8 kg.

Skrevet

Lavkarbo. Very Low Calorie Diet. Gikk ned 12 kg på 4 uker.

Skrevet

Spis bare "ren" mat, mye proteiner og sunt fett, kutt ut mesteparten av karbohydratene og vær mest mulig i aktivitet(tren!), så kan du gå ned en god del uten at det tærer på muskelmassen.

Skrevet

Noka (sjokoladesmak, blandes med skummet melk) smaker bra (fås i helsekostbutikker), ev Cambridge-kuren (fås på mange vanlige butikker). Jeg gikk ned 5 kg på 3 uker.

Skrevet

Har gått ned 5 kilo på 2 uker. minus 4 cm over hoftene. Det er ganske bra på så kort tid. Hadde endel å ta av da, og da går det gjerne fortere i starten.

Jeg spiser 4-5 små måltider hver dag. (feks rugssprø med ca 1 ss makrell i tomat til frokost, skyr til lunsj, stykke tilsvarende håndflaten ren fisk/kjøtt med 1-2 ss ris/potet og mye grønnsaker til middag, nokashake/nutrilettbar til kveldsmat.) De første dagene var jeg fryktelig sulten, men nå må jeg ha på alarm på tlf for å minne meg på å spise. Drikker masse vann, litt kaffe og litt te. Går så mye jeg kan og har trent styrke på treningssenter 4-5 ganger på disse to ukene.

Har aldri gått ned så fort, jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...