Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Og du skulle planlegge en tur til sommeren. Hvor hadde du dratt og hva hadde du gjort på denne turen? Jeg er snart 30 og må si jeg angrer meg litt for at jeg gikk fra forhold til forhold da jeg var yngre. Dagdrømmer litt om at jeg er 20 år igjen, drar på venninneturer og koser meg med masse gutter:D
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Ville dratt på venninnetur til New York. Shopping, jazzcafè, museum, masse vin, god mat og seriøs "boyspotting" :-)
Sånn kan det gå Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Da jeg var 20, singel og barnløs flyttet jeg til Island for et år. Fantastisk opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Da hadde jeg ikke dratt på ferie, ikke hatt råd, men jobbet som et helvete for å tjene mest mulig, siden resten av året går med til studier!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Ville dratt til USA og oppsøkt eksen, mitt livs store kjærlighet, som jeg var dum og kuttet kontakten med for fire år siden. Nå er jeg gift med to små barn og vil være ulykkelig for alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå