lykkeligmams<3 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 heizann;) ble strippa/tøyd idag og senere begynte å blø en del og kom noen klumper blod gud vet hva d er. blør enda og har vonde tak. er ganske vant til sammentrekningene. livmora var avflatet og han syns d var rart ingenting hadde kjedd enda. hmmm hørt den før. herregud såååå vondt!!!!!! aldri mer!!!! hehe dette var ikk noe godt andre som vet littom dette? håpehåpe
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Vet ikke så mye om det, men ble strippet selv idag, eller tøyd da. Var ubehagelig ja, men det er INGENTING i forhold til å få riestimulerende drypp på full guffe i to timer. DET håper jeg for guds skyld jeg aldri opplever mer.
lykkeligmams<3 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2010 åhh herregud, da trur jg at jg gir opp på forhånd, hehe. har veldig lav smerteterskel, uhldig for meg, gruer meg masse. ber om at han kommer denne helgen, så slipper jg igangsettelse -7dager idag. dette ble ett veldig stakkarslig innlegg, pyttpytt
nr2 på vei :) Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg ble strippet i helgen, og bare noen timer etterpå gikk vannet og fødselen var i gang Håper du er like heldig .. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå