Gå til innhold

Ønskeliste gutt 5 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier han ønsker seg Bakugan - er det på vei ut? Hva annet er poppis hos gutta fra 5 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt som har bakugan pistol, bakugan kort og bakugan baller. Det er helt elendig, eneste med å ha bakugan er at alle andre i barnehagen har bakugan. Det går ikke an å leke særlig mye med det for så små barn. Det flyter over hele huset, og ingen aner hvor kortene er.

Nintendo ds er tingen, ellers alt annet sånt wii og play station etc. Da kan de øsnke seg spill. Men man bør jo begrense de, og ha andre leker og alternativer.

dvd'er og musikk er ok å ha. Ellers anbefaler jeg sånt barnestaffeli fra IKEA, med alt tilbehør. Det er en fin leke.

Brio, og lego er også bra. Ulike bygge systemer er flotte greier.

Skrevet

Jeg mener Bakugan er mye bedre enn DS. Min sønn (5 1/2) har begge deler og jeg kjøper ikke mange spill. Han blir jo fullstendig usosial av å sitte å trykke på den greien hele dagen. Her er bakugan fortsatt pop og det er ikke måte på hvordan de setter fantasien i sving. Han lager historier rundt de og venner har "bakugankamper". Ellers er jo Lego supert! Og vanlige spill, bøker etc.

Skrevet

Playmobil!!!

Finnes utrolig mye fint i Playmobil

Skrevet

Min på 4.5 elsker også Bakugan og ingenting ligger og flyter. Er da bare å skaffe en skikkelig eske å samle det i det.

Så jeg synes det er super gave hvis det er det han vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...