Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 En liten stor drøm. Drøm om kul på magen. Drøm om noen store øyne som sier mamma. Drøm om et barn i magen som blir der lenger enn 10 uker En drøm som begynner å bli så alt for mange år gammel. En drøm som har blir håp og glede for så å endres til fortvilelse og sorg så at for mange ganger. En klokke som sier tikk, takk, tikk, takk. Jeg er 35 nå......
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Kjære deg.. Ble litt trist av innlegget ditt og vil sende deg en varm og god klem, selv om det hjelper lite..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Takk. Er i gang med utredning for hvorfor vi mister, når vi først klarer det, og hvorfor vi strever i første omgang. Føler meg bare trist i dag, og trengte en utblåsning/sutre litt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå