Gå til innhold

Hvilken sekk anbefaler DU til barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en sekk til mini til jul, men aner ikke hvilken. Har sett flere barn gå med Bergans sekk, men ærlig talt...de skal vel bare ha niste i sekken og ikke ut på langtur! Ser ikke vitsen jeg da. Kan vel finne en liten koselig sekk som ikke koster allverden?

Uansett, vil vite hva DU anbefaler som barnesekk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha en liten sekk er Beckmann sine barnehagesekker fine, de får du i flere størrelser så du kan velge etter behov.

Det aller viktigste på en sekk barnet selv skal ha på ryggen er en spenne foran på brystet så ikke selene glir ned på skuldrene når barnet løper, leker og hopper avgårde.

Vi har både Bergans, Beckmann og en av ukjent merke her i huset og alle fungerer supert. De som ikke fungerer supert er de som glir av når de går...

Skrevet

jeg har bergans sekk til jenta mi og er veldig fornøyd med den. Den sitter veldig godt på ryggen hennes, det er plass til alt hun trenger og den er stor nok til at hun kan ha den hele barnehagetiden og sikkert ennå litt lenger også.

Nå som hun bare er 3 år har hun ikke så veldig mye i den. Hun pleier å ha sittunderlag, matboks, termos og et par ekstra votter.

Til neste år blir det lengre turer og utegruppe og da skal hun ha litt mer i sekken sin (skiftetøy blant annet) så da er det greit at det er litt plass i den syns jeg.

Uansett hvilken sekk du velger til barnet ditt så anbefaler jeg deg to ting:

-prøv sekken på barnet så du ser at den sitter godt og er passe stor.

-velg en sekk som har stropp over brystet så barnet ikke blir gående med skulderremmer som glir ned på skuldrene. Det er så slitsomt!

Skrevet

Bergans 12 l har vi til begge. Test i nylig test til barnehagebarn. OG det er det en grunn til. De er veldig bra. Sitter godt på ryggen når de selv skal bære sekkene på tur osv. I tillegg kan vi voksne ha den på ryggen

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og har 2 barn selv. Anbefaler så absolutt Bergans 12 liter. Synes du se ser store ut eller, er det derfor du ikke ser vitsen? Ikke er de særlig dyre heller synes jeg. Lurt å kjøpe en god sekk som de har noen år, og det må være lukking foran så de ikke sklir ned. Helsport har også noen gode barnehagesekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...