Gå til innhold

Hvilken sekk anbefaler DU til barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en sekk til mini til jul, men aner ikke hvilken. Har sett flere barn gå med Bergans sekk, men ærlig talt...de skal vel bare ha niste i sekken og ikke ut på langtur! Ser ikke vitsen jeg da. Kan vel finne en liten koselig sekk som ikke koster allverden?

Uansett, vil vite hva DU anbefaler som barnesekk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergans..fordi den har den aller beste formen og remmer på brystet. Den koster 299,- Synes ikke det er all verden..Har sett sånne billigsekker som ikke har remmer på brystet og de faller ned hele tiden..Sikkert gøy for ungene :/

Skrevet

Ser innlegget har kommet to ganger, ooops!

+ at Bergans ikke er så dyrt alikevel!

Skrevet

stemmer for Bergans jeg også....:-)

Skrevet

Bergans! Både etter å ha sett det fungere supert i barnehagene jeg har jobbet i og fordi det fungerer supert til min egen toåring :o)

Skrevet

Bergans!!

Fantisk sekk som holder hele barnehagen. Passelig stor og ikke minst grei å bære både for en 2åring og en 5åring!

Bedre å legge litt penger i sekken med engang enn å måtte kjøpe ny f.eks når ungen er litt større og faktisk skal på litt lengre turer.

Minstemann(5år) her i huset har bergans å han er stor fornøyd selv. Vi er endel ute på tur selv å da er det veldig stas å få gå med sin egen sekk med eget skiftetøy og sin egen mat og drikke i!

Skrevet

Bergans :)

Har det til begge mine :)

Skrevet

Bergans, ja.

Frøkna på 5 har hatt sin i 2 1/2 år nå, og den er akkurat like fin. 12 liters sekk, men den rommer likevel egentlig en hel masse! Og den er smal nok til å kunne brukes av ei høy, smal jente. Gode remmer, både over skuldrene og over bryst og i livet. Denne sekken kan hun bruke som tursekk i skog og mark fremdeles i flere år.

Bergans = kvalitet som holder i årevis, andre billige sekker blir innmari fort ødelagt - er min erfaring.

Og: Siden Bergans-sekken ikke koster mer enn 300 kroner, så er valget enkelt. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...