Gå til innhold

Ja da var det barnetrygden de vil fjerne....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står ingen steder at de vil fjerne den. De vil redusere den med et likt beløp for alle eller alternativt fjerne den for 16- og 17-åringer.

Skrevet

Istedenfor småbarnstillegg burde de innføre ungdomstillegg !

Barna koster jo endel mer fra 16-18 år enn fra 1-3 År...

Fjerne skatteklasse 2 og fjerne eller redusere barnehagefradraget utgjør jo også en del.

Skrevet

De ville vel ikke fjerne den helt, men kutte den med 100 kroner i mnd.

Men å la den være behovsprøvd ville vært mye mer hensiktsmessig. Hva skal en person med en million i årslønn med barnetrygd i det hele tatt?

Skrevet

Den artikkelen er fra mars mnd! De tør ikke røre barnetrygden. Den har stått på stedet hvil i lang tid.

Skrevet

Jeg håper den blir gitt etter behov jeg! Det er mest riktig!

Skrevet

Vet du hvor mye det vil koste staten å behovsprøve barnetrygden.

Det kan gjerne være at de totale utgiftene til staten øker ved behovsprøving fordi ordningen blir dyr å administrere.

Skrevet

Tror ikke dere aner hvor godt vi har det i dette landet, jeg...

Velferdsstaten er fantastisk!

Og at barnetrygden blir behovsprøvd betyr selvsagt mindre penger i lomma på oss, men egentlig trenger vi den ikke....

Skrevet

Dette budsjettet for 2011 er allerede lagt frem og det ble ikke sagt noe om kutt i barnetrygden der. Denne artikelen er fra mars 2010.

Skrevet

Ja i ineffektive NAV slik det er i dag så hadde det vel kostet en formue.

Løsningen på statens økonomiske "problem" er så enkelt som å rydde opp i NAV og andre elendige etater og sørge for at kundene blir behandlet ordentlig slik at de bruker mindre tid på klagebehandling, anker, og oppmøte fra sure klienter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...