Gå til innhold

Frustrert ifht jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et topp sted i drøye 50% vikariat frem til nyttår. Tar i tillegg vakter slik at jeg kommer opp i nærmere 100%. Har blitt forespeilet en høyere stillingsprosent etterhvert. Prøver å være veldig fleksibel og imøtekommende. Tar dessuten en videreutdanning på deltid (50%) som er rettet direkte mot den type arbeid jeg jobber med (svært spesialisert).

Idag fikk jeg vite at jeg mest sannsynlig ikke vil få fortsette i jobben etter nyttår. De må kutte en stilling, og da går selvsagt de med vikariat i første omgang. Ettersom jeg er sist ansatt skjønner jeg jo at det er meg dette går utover.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Synes det er vanskelig å fortsette de siste mnd og vite at jeg ikke får noe videre. Ettersom personalet er svært stabilt får jeg synligvis ikke noen jobb her etter endt permisjon heller (er gravid med termin i mars). Dvs at jeg ikke får brukt utdanningen jeg nå tar.

Så hva gjør man?? Dropper videreutdanningen? Jobber ut tiden og later som ingen ting? Satser på å få nok ekstravakter?

Jeg kjenner at dette gjør noe med meg psykisk. Er tungt nok å ikke vite hvordan man skal jobbe fra uke til uke nå, kanskje spesielt siden jeg er gravid og ikke kan be om tilrettelegging (da mister jeg jo ekstravaktene). Har mest lyst til å be legen om en sykemelding og legge meg under dyna. Har hvertfall ikke lyst til å yte noe ekstra da det i grunn er nok med den jobber jeg har gjort+skole+flytting+graviditet+2 små...

Hvor langt skal man strekke seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen kloke ord å komme med ikveld..?

Skrevet

Synes du skal strekke deg så langt du kan.... og fortsette med utdanningen... du vet aldri hva som skjer på den arbeidsplassen.... når det blir en åpning for jobb så stiller du sterkere til å få jobb.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...