Gå til innhold

VOGN???


babygirl<3

Anbefalte innlegg

Hva slags vogn velger dere til barn som skal fødes i januar? Barn skal jo ut så lite som mulig når de er nyfødte, så blir jo egentlig lite med trilleturer ihvertfall i begynnelsen, men man må da ha vogn?? Jeg vil ha duovogn, og helst mørk grå eller kremhvit. (kremhvit er litt upraktisk men er jo sååå fint!) Skal ha jente så vil ha en litt feminin vogn :) synes svart blir så "hardt" til ei lita jente :P

 

Har sett litt på Simo Duo eller Emmaljunga .. men de er jo litt dyre da :( Selvfølgelig unner jeg barnet mitt det beste så kan forsåvidt godt betale 8000 for en vogn - men vil først se om jeg kan finne et billigere alternativ som jeg liker? :) er jo ikke millionær som 17åring heller hehe :P så derfor søker jeg litt hjelp hos dere andre januarmødre!! Hva slags vogn er anbefalt i januar og vet dere om noen andre fine vogner som kunne vært aktuelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk finn.no og følg med over litt tid, der kommer det såå mye flott. Man trenger faktisk ikke å blakke seg helt.

Jeg har kjøpt seng til 200 kr, to gratis stellekommoder med badekar, bilsete med isofix 1200, bæresele 25 kr

 

Men vogn heheh det fikk jeg av svigers og den brukte jeg 9300 kr på...

Skulle jeg kjøpt en selv ville jeg ALDRI kjøpt en ny ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei det er litt det og, kikker og kikker på finn men finner ALDRI en jeg vil ha! :P er ikke så mange helt grå som skal selges nå, fordi det er jo det som blir "in" ellernoe ... samme med hvit, dessuten er det vanskelig å finne en fin, brukt hvit vogn!

og en grunn til at jeg ikke gjør så mye av å bruke en del penger på vogn, er jo fordi jeg har ganske mye andre ting fra før av etter søstrene mine ogsånn.. Men allikevel, tneker jo at de pengene KUNNE jeg brukt på noe anna hvis jeg greide å finne meg fornøyd med en billigere en!

men tusen takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Emmaljunga leatherette for den kam man jo tøkre av med en klut siden det er skinn... Ser det er et par av de i hvit som skal selges da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt brun Simo kombivogn, og rosa Voksipose type urban til jenta vår. Kan fint trille ute i januar uansett vogn, inntil 10 minus omtrent. Kle god på de små, så går det så bra så. :-) Jeg har også kjøpt en god del ullklær på Spar Kjøp til en meget billig penge. Ullklær for Janus er blant annet noe de har der, perfekt for januar babyene våre. :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt brun Simo kombivogn, og rosa Voksipose type urban til jenta vår. Kan fint trille ute i januar uansett vogn, inntil 10 minus omtrent. Kle god på de små, så går det så bra så. :-) Jeg har også kjøpt en god del ullklær på Spar Kjøp til en meget billig penge. Ullklær for Janus er blant annet noe de har der, perfekt for januar babyene våre. :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har kjøpt emmaljunga duo vogn. Kjøpte brukt på finn, men ser ut som ny. Ingen slitasje på. Stor bag, så er stor plass til både pose og dyne.

Har hørt mange sier den er god å trille også på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha♥med kul på magen♥

Vi var utrolig heldige og fikk vogn av kommende besteforeldre (Bugaboo). Der fulgte det med egne snøhjul til vinterbruk, men vognen i seg selv var svinedyr.

Jeg ville gjort som nevnt ovenfor her, følge med på finn.no og se hva som dukker opp der. Ingen skam å kjøpe brukt så lenge det er i god stand! :) Og husk at selv den "hardeste" utseende vogna kan pyntes med masse farger og leker til man ikke ser grunnfargen lenger ;) Egne vinterhjul får du sikkert kjøpt som tilbehør til de fleste vogner her i nord. Ellers er det jo bare å pakke inn bebisen godt, og helst ikke trille tur i lavere temp enn -10.

Kjenner flere som har kjøpt brukt eller arvet - hadde vel blitt til det her og om vi ikke fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg var så heldig å få vogn av foreldrene mine, og valgte en Simo Duo. Marineblå med rosa innertrekk :) Det jeg likte best med den er at har goood plass til en VOKSI-pose og er stødig og god å trille på alt slags føre..

Ville ihvertfall styrt unna de mest populære trehjuls-vognene var jeg deg, men det er min mening.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...