Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Planlegger sydenferie til sommeren, men trenger tips til et barnevennlig sted, må passe barn 3-9 år.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Sjekk ut Sunwing og Blue Village anleggene til hhv ving og star tour. Mer barnevennlig enn det får du det ikke. Ville ligget unna kreta pga sterke undervannstrømmer og bølger. mallorca er jo aldri feil, vakker øy, kjempe fine strender, men alcudia hvor de fleste barnehotellene ligger er vel ikke verdens mest sjarmerende sted, men greit nok. Ellers er Sunwing på Rhodos kjempe fint. Tyrkia er det også mange som liker, her får du et rimeligere opphold, all inclusive anbefales. Personlig ikke min favoritt, men ett av de reisemålene som selger mest for sommeren 2011 om dagen. Fig tree bay på kypros er også fin, men det er mest for sol&bad, ikke så mye annet spennende på kypros og et relativt dyrt sted å feriere såfremt man ikke tar all inclusive. reiser der hit vil jeg anbefale blue village nausicaa beach - fantastisk beliggenhet på det hotellet. NB må ha leilighet med hav/bassengutsikt. Sardinia er også et utrolig fint sted, men kanskje ikke barnevennlig i ordets tradisjonelle betydning. Selv mener jeg at barnevennlig kan være så mangt, barna trives overalt så lenge dere tar med en kortstokk, en ball og tilbringer tid med dem. Det morsomste barna våre opplevde i sommer var en rar geit som sperret veien. Det ler de av enda, så opplevelser er det man gjør det til... Men det enkleste når man reiser med barn er absolutt enten sunwing eller blue village.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Cruise i Middelhavet! Cruise er faktisk veldig barnevennlig og dere får sett masse forskjellige steder og det er barneklubber om bord hvor de kan leke med likesinnede. ikke så ille dyrt heller, da alt er inkludert i prisen du betaler på forhånd. :-) Men vær veldig obs på hvilket skip dere eventuelt velger, ikke alle som er like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå