Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg gleder meg såå mye! Blir veldig rolig og avslappende julaften i år! Og jeg har et så mye bedre forhold til svigermor, enn min egen mor. Skal bli deilig å bare være seg selv og kose meg sammen med mannen, sivgermor og svigerfar! Da slipper jeg også alt maset om når babyene kommer.....Nygifte så alle venter på nyheten av nå skal vi bli tre..men det lar vente på seg.. Åååh!! Svigermor er så god og forståelsesfull!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 jeg gleder meg veldig til jul med svigersene,ser de ALT for sjelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå