Gå til innhold

Andre som gleder seg til jul med svigers?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg såå mye! Blir veldig rolig og avslappende julaften i år! :D

 

Og jeg har et så mye bedre forhold til svigermor, enn min egen mor. Skal bli deilig å bare være seg selv og kose meg sammen med mannen, sivgermor og svigerfar! :)

 

Da slipper jeg også alt maset om når babyene kommer.....Nygifte så alle venter på nyheten av nå skal vi bli tre..men det lar vente på seg.. Åååh!! Svigermor er så god og forståelsesfull! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gleder meg veldig til jul med svigersene,ser de ALT for sjelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...