Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 hvordan er forholdet mellom mannen din og foreldrene hans? jeg bare lurer på om det er dere som er noen skikkelig hesptre(unnskyld uttrykket) eller er det faktisk svigersene som er så forjævlig at ikke engang mannen din vil ha kontakt med de?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 De fleste tolererer mer dritt fra egne foreldre enn fra andres. Min mor er ei hurpe, men jeg er så vant til det at jeg tenker ikke noe videre over det. Men jeg skjønner godt at min mann ikke kan utstå henne
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Mannen min er ingen fan av foreldrene sine, de har knapt nok kontakt og han er lei av alt beror på at han skal ha dårlig samvittighet for alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Vi har noen ufyselige foreldre begge to. Han liker ikke sine eller mine og det gjør ikke jeg heller. De bare tenker på seg selv, kommer aldri på besøk er ikke koselige når vi kommer. Men det værste er at de aldri vil passe barna våre. Det er fort gjort å tro at det kanskje er vi som er vanskelige her, men slik er det ikke altså. Vi har prøvd og prøvd, men har nå begynt å godtatt situasjonen. Men det er veldig trist at barna våre ikke får oppleve følelsen over å ha besteforeldre som bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 faren til mannen min og den nye kona hans er spesielle mennesker. De sier de er ferdig med barn så de "gidder liksom ikke engasere seg så mye.." Deres egne ord. Å spørre om barnepass noen timer kan vi bare glemme! Så vår sønn og de har ikke noe forhold. Trist det.. Men ødelegger også for mye annet i familien.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kan vel ikke si at jeg "sliter" veldig med svigers, men vi har ikke noe tett forhold og de irriterer meg en del. Tror hverken jeg eller svigers er noen hespetre da, vi er bare veldig forskjellige. Tenker ulikt, snakker om forskjellige ting, prioriterer veldig ulikt, har ulike verdier, vil gjøre alt på forskjellige måter osv. Vi har en ok tone når vi er sammen, har respekt for hverandre. Mannen er nok også litt ulik fra sine foreldre, så han også irriterer seg en del over sin mor (mer enn meg). Hun forskjellesbehandler feks barna sine, i min manns disfavør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå