Gå til innhold

Andre som gruer seg til julaften hos svigers?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal feire hos min familie i år, med tanke på at det er såpass nært opptil fødsel at jeg vil slappe av mer hos mine egne. Det blir annethvert år framover uansett, så spiller jo heller ingen rolle hvor vi "begynner" hen. Kommer nok til å bli rart ikke å feire med min familie neste år, men tror det blir hyggelig hos svigers fordet.

Hvorfor gruer du deg da? Er det noe spesielt de gjør som gjør at du ikke har lyst til å være der, eller er saken at gruer deg til å feire uten egen familie?

Skrevet

Jaaa.!

Vi skulle egentlig feiret hos sviger i år, men siden mor i huset der skal jobbe, drøyer vi det til neste år:) Takk og lov får det.!

Skrevet

JA!! Har ikke lyst, men føler jeg må!!! :(

Skrevet

Jeg er så glad for at vi er ferdige med det evige maset der. Vi hadde det slik de første årene, men fikk så nok at nå har vi sagt i fra at vi alltid vil være her hjemme, men at alle er hjertelig velkommen til oss:) Jeg er som et fjell på den avgørelsen der:)

Skrevet

nei jeg gleder meg faktisk villt til å feire jul sammen med svigers og søsken til mannen min!det er 4år siden sist og det skal bli utrolig stas!!

jeg elsker svigerforeldrene mine og er forferdelig lei meg for at de bor så langt unna oss!

Skrevet

Jeg bare gruer meg til ikke å feire sammen med min familie.

Blir liksom ikke helt det samme.

HI

Skrevet

da synes jeg synd på deg HI som ikke takler at jula blir litt forskjell fra hva du er vant til!herregud,er det virkelig så livsnødvendig å ha de samme faste rutinene hver eneste bidige jul?jeg skjønner meg ikke på dere som ikke takler det å måtte omstille seg litt!

hvorfor i all verden tar du ikke bare å sitter hjemme i ditt lille trygge reir da??

det blir da jul fordi om du ikke får det akkurat som du vil!

ta deg sammen sier jeg bare!

Skrevet

Hjelpes meg da.

Hva var vitsen med det sinte innlegget?

Er vel lov o grue seg litt. Man tar seg jo likevel sammen og drar men man gjør jo mange ting man egentlig ikke vil.

Skrevet

Jeg er litt omvendt,meg til å feire med mine egne ;)

Min mor har en egen evne til å forsure tilværelsen til andre med tilsynelatende uskyldige kommentarer og spydigheter =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...