Gå til innhold

Venninne som lyver, kutte henne ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som lyver om mye. I helgen spurte jeg henne om vi skulle ta en tur på byen eller kino, da svarte hun meg på sms at hun var syk og ikke følte seg i form til noe. Så møtte jeg en nabo av henne og hun kunne fortelle at det hadde vært full fest hos henne og mannen i helgen og at barna var reist til besteforeldrene!

Hva skal man tro? Er vel bare og kutte henne ut og slutte og kjøpe billig sigaretter og andre ting når man er på tax free??

Sendte henne en sms i dag om det var bra fest, da lurte hun på hva jeg mente!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette eneste gangen du har tatt henne i å lyve?

Er naboen troverdig, dvs kan det hende de ikke hadde fest men koste sammen bare ekteparet, og hun ikke ville skuffe deg?

Ville prøvd å konfrontere henne med det du har hørt før du kutter henne ut. Men hva i alle dager hadde billig sigaretter med saken å gjøre?? :P

Skrevet

Orker ikke noen fyre meg opp om hun lyver, for det har jeg gjort tidligere og da var det jeg som var den store stygge ulven.

Ja hun ber meg handle sigaretter, vin, parfyme etc når jeg er ute og reiser og det er jo endel siden jeg har en jobb der jeg reiser opptil 10 ganger pr år utenlands.

I tillegg så er mannen hennes frekk og ber mannen min om hjelp til oppussing, flytting etc og når vi behøver hjelp kan de aldri bidra, må skjønne man blir drittlei slike mennesker.

Skrevet

Kutt henne ut!

Hun er ikke verdt frustrasjonen din en gang.

Skrevet

Hun ser tydligvis ikke på deg som noe god venn. Tipset mitt er at du plaserer henne på samme nivå som hun har plassert deg. Bruk henne akkurat når du føler for det.

Skrevet

Nei, det har skjedd mye mellom oss og hun har skyld i mye av det.

Da hun ble gravid i fjor og et av barna hennes fortalte meg om det så påstod hun at jeg hadde satt ut ryktene om at hun var gravid!! Jeg ble fly forbanna og sa at et av barna hennes fortalte faktisk det til hele klassen at moren var gravid! Og da hun tok abort noen uker senere så skulle plutselig hele graviditeten glemmes!

Men at hun ikke gremmes over og spørre min mann om hjelp til diverse ting når de aldri kan være til hjelp med noe det skjønner jeg ikke, men enkelte mennesker eier vel ikke skam??

Må dessverre si klart fra til mannen min at han ikke får lov og delta på oppussingen de skal begynne med om noen uker, da er han der i så fall fra arbeidsdagen er slutt til midnatt og det i flere uker og det orker jeg ikke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...