Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Det er vel få idag som venter med sex til bryllupsnatten, de fleste av oss har vel pult som kaniner i årevis før vi i det hele tatt vurderer å gifte oss Gifter meg selv i morgen etter åtte års samboerskap, unge, stasjonsvogn, katt og tomannsbolig. Pratet litt med dama om det og begge begynner bare å le når vi prater om sex på bryllupsnatta. Ingen ser for seg at vi har overskudd og dama sier at "det blir i alle fall ikke mer enn at du får dyppan litt", hehe. Hva er erfaringene dere? Er det ekstra spesielt å kle av en brud/brudgom, eller blir det så høye forventninger at alt bare blir kål? Ser for meg at festen og dagen blir såpass full av inntrykk at overskuddet til sex har avtatt utpå natta der.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Nå er dere vel allerede godt i gang med bryllupet, men jeg husker at når vi giftet oss for snart 8 år siden var vi så slitne etter en lang dag, at det ble ikke sex før morgenen etter.. hehe..
MortenO Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Vi gikk ikke fra festen før etter fem på morran, så vi sovnet fra det hele til tross for enighet om at vi i det minste burde få til et lite "pliktstikk" Hadde en finfin runde fredag (giftet meg ikke i kirken, så synd er det uansett ikke), og fikk i alle fall "ligget med kona" igår kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå