Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Å koble meg opp med en trillevennie som tydeligvis bor i gata her..Hun hadde sagt til denne dama at hun kunne legge igjen telefonnr sitt så kunne hun spøre om jeg ville ha det.. Noen som har opplevd lign? Er jo veldig ubehagelig da jeg ikke vil og hun antagligvis vet hvem jeg er og hvor jeg bor..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Kanskje litt rart ja - men hvorfor vil du ikke ? Man kan vel aldri få for mange venner, eller ? Kanskje er hun kjempetrivelig å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jo, det var litt merklig. Hun setter deg i en litt ubehagelig situasjon. Jeg hadde iallfall syntes det hadde vært ubehagelig for jeg hadde neppe ringt henne. Har nok venner og nok å styre med om dagene....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Det kommer helt an på hva situasjonen var som førte til dette. Om en jente ser meg forlate hos helsesøster, og sier hun bor i samme gate og er venneløs.... ja da må gjerne helsesøster spørre om hun skal ta nummeret hennes og gi til meg, i tilfelle jeg heller ikke har noen å trille med. Da har jeg jo helt klart lov til å si nei også. Men forventer at helsesøster ikke utleverer meg på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Der jeg er også 15:26.Så ringte ikke.Hun kunne vel tatt kontakt selv?? Aner jo ikke hvem denne dama er eller..Jeg synes det virker slemt men har ikke tid til flere venniner på samvittigheta.Bare synes dette var en litt merkelig ting å gjøre,føler meg litt overkjørt. hi
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Så hvorfor ikke bare si "takk men nei takk, det har jeg ikke tid til."
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Helt enig, HI! Synes det var skikkelig uproft, og hun har satt deg i en vrien situasjon. Hun har ingenting med å være matchmaker. Det settes vel opp barseltreff i regi av helsestasjonen? Hun burde henvist til disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå