Gå til innhold

Andre små barn som elsker Timmy Tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla (14 mnd) er helt vill når Timmy Tid kommer på tv. Ellers driter hun i hele skjermen, men når introen på Timmy Tid kommer tar hun helt av. Oppfører seg faktisk ganske likt til fjortisjenter som er på konsert med idolet sitt, hehe... Hyler og "hopper" og danser og peker og vet knapt nok hvor hun skal gjøre av seg selv. Først når introen er helt over synker hun ned på gulvet, snur seg mot oss sier "bæ!" og gliser fra øre til øre før hun sitter som et tent lys og ser på ca halve episoden (lenge til henne å være). Guttene synes det er så morsomt at de alltid passer på å skru på tv i rett tid og hente henne når Timmy Tid begynner. Kan ikke huske at noen av barna mine har reagert så voldsomt på noe på tv før, men vi synes jo det er morsomt da, og ler godt av henne slik som hun holder på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 15 mnd liker kun Drømmehagen, mens moren derimot elsker Timmy tid.

Hva er forresten forholdet mellom Sauen Shaun og vesle Timmy?

Skrevet

Vel, jeg liker Timmy jeg også ;-) Herlig serie som er veldig aktuell for de minste barna (tror Timmy skal være ca 3 år i den serien).

Timmy er med som bi-figur i Sauen Shaun. Det er en av sauene som er mamma, og lammet er Timmy. Der er Timmy helt avhengig av smokken sin, og er ellers lite med egentlig.

Skrevet

Jeg visste det måtte være noe, han er jo helt lik Shaun:-D

Jeg elsker Timmy Tid jeg, ungene også men tror ikke de liker det like godt som meg:-P

Skrevet

hehe, ja her er Timmy Tid en soleklar favoritt for tiden, hun er 2 år gammel og blir helt hypnotisert av de hoppende dyra ("se på Timmy Tid nååå, mamma- se på TIMMY TIIIID osv osv- helt til mamma ikke orker å høre på maset mer, og finner fram en ny episode på nett-TV). Men jeg lurer på- hvorfor snakker de ikke?? Noen små setninger her og der hadde gjort seg, blir litt mye kvakk kvakk og bææ for min del :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...