Gå til innhold

Hva er greia med at noen par har felles facebook-profil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hysterisk kontrollbehov og sjalusi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare inntrykk av at det er nye par opp i årene som har det. Du vet de som har mine, dine og våre barn, skilt og samvær - og skal vise "verden" hvor fantastisk lykkelige de er nå :)

Er jo helt ok, men jeg synes det er litt harry kanskje..

Skrevet

Det handler vel mer om at den ene ikke gidder lage egen profil, eller ikke helt forstår seg på facebook. Er for det meste godt voksne folk, såvidt jeg har sett. Sånne som uansett ikke bruker profilen mer enn en gang i måneden, og da kun for å fortelle noen fra den lokale hundeklubben eller hva enn det er, at de hadde det ååå så hyggelig for tre lørdager siden og at dette på gjentas. hehe

Skrevet

Ha ha, ja det kan stemme ut ifra de jeg har sett:-D Men de er ikke så gamle, i 30-åra allihopa, særlig fitnessdame/bodybuilder-par. Tror den typen er veldig sjalu av seg. Kanskje drama-forebyggende å ha felles konto.

Skrevet

Oi!! Haha!! Gubben foreslo her en dagen, at vi kunne få oss felles konto der!

Vi er i 20- og 30-årene, overhode ikke fitness/bodybuilder-typer og ikke finnes vi sjalu :P (Og er til tider litt facebook-avhengige og er innom flere ganger daglig...kremt)

*knis*

Da kan det bli riktig så morsomt og finne på noe sånn :D

Skrevet

Jeg er ikke på fb.

Men synes det hørtes ut som en god ide jeg.

Det er jo ikke til å stikke under en stol at Facebook har ødelagt mange forhold.

Skrevet

Gode forhold blir ikke ødelagt av facebook. Det er mulig elendige forhold går fortere under pga facebook i noen tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...