Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Synes det alltid var søte kjærlighetserklæringer før, og nå står det de merkeligste ting. Hvordan skal man tolke "Granny P" og Mermaid Eloise" og diverse andre ting som ikke betyr noe som helst. Det eneste jeg fant i hele rullen som kunne ligne en kærlighetstekst var "I surrender" men det er jo heller ikke så søtt at det gjør noe. Jeg savner de gamle tekstene. Cutie pie og I love you, I'm yours, you're mine og sånne ting....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Hmm.. jeg kjøpte Lovehearts for en uke siden, og da var edt fortsatt de "gamle gode". Hvis dette er noe nytt de har begynt med synes jeg bare de kan kutte det ut! Lovehearts skal være søte og snille, ikke "kule" og "hippe".
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Gikk på nettsida til lovehearts for å se, men det står ikke noe der om endringer. Men OMG så mange ting man kan bestille der! http://www.lovehearts.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå