Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 flere her med piczo hjemmeside? Jeg har ikke greid å legge inn bilder på over 1 mnd. flere som har samme problem, eller er det bare sida mi det er noe galt med?
Lene~mor til tre Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 jeg har ikke fått lagt inn bilder siden i sommer... så nå denne uka sletta jeg likeså godt alt på hele hjemmesida for nå er jeg lei hele greia :/ Gikk ikke ann å slette selve hjemmesiden heller så jeg måtte sitte å slette ett og ett bilde og all tekst jeg har skrevet så det tok kjempelang tid men jeg gidder ikke ha hjemmeside der når det bare er feil hele tiden :/
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Takk for svar! Kjempekjedelig at siden ikke funker, jeg har hatt den i ca 2,5 år nå, og den betyr mye for familien som bor på en annen kant av landet. Vet du (eller noen andre) om et annet bra sted å ha hjemmeside? Eller kanskje jeg bare skal opprette blogg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå