Gå til innhold

Dere som venter nr. 3 (eller har 3); hvilken bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på nr. 3 og må da bytte ut bilen da vi ikke har plass til et barnesete til. Så jeg lurer på hvilke biler man får plass til 3 barneseter i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Volvo V70 og venter nr 3.

Skrevet

Er det trangt, eller vil det bli lett å ta babysetet ut og inn? Dvs, hvis du har testet...

Skrevet

Ja, vi har testet. Det går akkurat 3 seter. Da har vi en Britax kidfix til hun på 5 år, en HTS BeSafe IziKid x3 isofix til han på 3 år og så har vi en Britax babysafe plus med beltebase til babyen. Da blir babyen sittende i midten. Siden det er base på dette setet er det enkelt å ta det inn og ut - bare klikke det på og klikke det av. =)

Skrevet

Har også Volovo V70, venter nr 2 og 3.

Skrevet

jeg har en honda crv, go plass til 3 seter, hadde 2 recaro yongsport og en brio stol bakovervent i bila i sommer,gikk fint d:)

Skrevet

Vi hadde en 3 år gml passat stv, kjøpte oss nå en ny Ford S-Max titanium med mulighet for 7 seter. Helt fantastisk god plass, 3 individuelle seter som kan reguleres frem og tilbake, og ryggen kan reguleres. Ennå 12 uker til minste frøkena kommer og skal plasseres i et nytt britax babysafe pluss i base!

Skrevet

Vi venter nr 3, har passat. Men ser nå etter ny bil for å få plass. Ser på Volvo XC90...

Skrevet

Hei, vi har nettopp byttetut bilen vår fordi vi venter nummer tre. Her er bilene vi kikket på (såkalte flerbruksbiler):

Citroen (Grand) Picasso

Ford S-max

Ford Galaxy (har kjøpt denne - NB! Ikke kjøp eldre enn 2007!)

Peugot 5008

Peugot 807

Volkswagen Touran

Om dere velger 7-seter er Galaxy den eneste jeg vil si voksne kan sitte komfortabelt i i de to bakerste setene. Super takhøyde og veldig god bagasjeplass. Alle setene i 2. og 3. rad kan felles ned i gulvet.

Legger ved en link.

Lykke til med billjakten!

http://www.dinside.no/820261/barnefamiliens-drommebil

Skrevet

har ford mondeo.. og vi får akkurat plass til 3 seter bak. Mern hadde jeg hatt økonomi til å bytte bil vilel jeg gått for en 7-seter med individuelle seter..

Skrevet

Vi endte opp med Renault Scenic Priviligè 2006 mod, 7 seter. Den er billig i pris i forhold til de andre som er nevnt her.

Skrevet

vi har en VW Touran 7 seter og er knall godt fornøyd. 'Vi har prøvd oss litt frem nå med å ha ho på 6 og han på 2 ved siden av hverandre. Og det gir absolutt ikke noen gode kjøreturer.....

Vi har kikket på ny bil nå når nr 3 kommer men det må være 3 seterader slik at ikke det er nødvendig å plassere alle tre ved siden av hverandre. Vi kjører mye bil og da er komfor viktig.

Skrevet

Min søster har x5 og venter barn nr 3 og 4. X5 har jo plass til 7 personer

Skrevet

Vi har tenkt på nr. 3 og håper at vi klarer å få det til :-)

Har allerede sett på biler og Ford s-max er jo super fin. Den neste vi skal se på er Volkswagen Sharan. Den er ny i sist uke, og virker veldig bra. Ford Galaxy virket også veldig bra.

Lykke til med valget.

Skrevet

har en 95 opel astra stv og en wv golf 2 dørs 86 mod.

hadde vert konge med en større og nyere bil men får vel klare oss med det vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...