Gå til innhold

Har annonse på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 217 som har sett den, men ingen mail eller meld om at noen vil ha noe. :o( Hvorfor? Ville vel tro at det kom kjapt mail/meld visst noen er intressert eller er det ikke sånn? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et bra kjøp, billig nok og bra. Så hører man ofte noe første dagen. Om ikke kan det hende du er heldig å hører noe innen en uke. Om ikke er det nok ikke av interesse det du selger, eller prisen er for høy. Link?

Skrevet

Får gi det litt tid, men la ut i går så er jo gått litt. Synd. Har ikke lyst å legge ut link her med navn og nr.

Ser det er 2 innlegg, men får bare opp en som har skrevet. Merkelig.

Hi her.

Skrevet

Har hatt over 500 treff uten en eneste mail vi. Og det var når vi gidde bort kaninen vår med fint nytt bur. Så overpriset var det heller ikke. Hun ble gitt bort etterhvert:) TTT noen ganger;)

Skrevet

Har over 3500 treff og kun 6 mail..

Skrevet

Det vil jo sannsynlivis si at mange er interessert i det rpoduktet du selger, men at f.eks prisen var for høy, slitasjone for stor, bildene svarte ikke til forventningene etc etc etc

Ser f.eks at mange sol selger flere ting i en annonse, setter prisen lavt. F.eks reklamerer man med salg av Reima-dress mm til 200 kr. Når man åpner annonsen så viser det seg at dressen selges for 600 men at det er noe annet småtteri de skal selge til annonseprisen....

Skrevet

Fortsatt ingen intresserte så det blir vel ikke da. :o( Det er barne klær. Selv synes jeg klærne er pent brukt og bra bilder. Kanskje prisen? Vet ikke. Litt skuff.

HI

Skrevet

jeg selger også ting på finn.no for tiden,og har 300 treff på det ene produktet.to har vist interesse,men ingen vil kjøpe det...

Skrevet

Har hatt litt ute. Noe forsvant første dagen, noe litt senere. Tre uker siden jeg la ut og en ting igjen som ikke det har vært noe interesse for overhodet. I dag har jeg hatt 3 stykker som plutselig ville kjøpe usett, og nå er den solgt. Skjønner ingenting men er glad og fornøyd;)

Skrevet

Gi et eks på hva slags klær du selger da; merke, str og hva du skal ha for det??? Så kan vi gi tilbakemeldinger på om VI her inne synes at det er dyrt eller ikke??

Bare så det er sagt er det EKSTREMT mye overprisede barneklær på finn.no

Skrevet

Det er str 98 og 104. Dongeri bukser 35 kr. Tuniika 25 kr. Ull dress ny 300 kr. Gensre 10 kr. Er dette dyrt?

Skrevet

Det var ikke ille..MEn den ulldressen til 300 kr var temmlig dyr. Så lenge ikke prislappen henger på kan du ikke forlange ny pris for klærne, ikke engang med prislapper er folk villige til og betale nypris for en vare kjøpt på finn...

Ellers hadde jeg satt ned prisene på buksene til 25 kr. Typiske kjedeklær er ikke folk villige til og betale mye for..

Skrevet

Jeg tar snittpris på 10 kroner plagget og det inkludert porto. Da er det lett blanding av merketøy og vanlig tøy. Da først får man solgt det. Men da selger jeg kun det jeg ikke syns er superfint, nytt og dyrt. For tapet blir på måte så stort at jeg heller gir det til noen jeg bryr meg om.

Syns det er surt å selge Kiwat ulldress til 100,- når de koster 700,- Da beholder jeg det heller.

Skrevet

Mye av det man får kjøpt er temmelig slitt og dårlig. Så gidder ikke betale noe mye for det. Folk er sjelden ærlige på i hvilken stand tøyet er.

Jeg mener at man selger kun ting som er lite brukt og i meget god stand.

Er det ikke det, bør det stå og selges veldig billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...