Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 ...og jeg holder på å bli gal!!! I 5 år har mannen min og jeg (og våre tre barn som har kommet til i løpet av disse årene) delt hus med svigers (de bor i 1. etasje og vi bor i 2.), og jeg føler at det bare blir verre og verre. De holder på å bygge seg et eget hus slik at vi overtar hele huset vi bor i nå, men det nye huset er kun 30 meter unna. I går kveld da vi kom tilbake fra ferie kokte det over for meg. Svigermor kom ut døren fra VÅR leilighet og møtte oss da vi skulle gå inn! Dette har hun gjort noen ganger før også, og jeg misliker det sterkt. Det er akkurat som om jeg kommer på besøk til svigers, ikke hjem til mitt eget hjem. Jeg er egentlig en ganske konfliktsky person, men i går kveld skjelte jeg henne faktisk ut og sa at jeg ikke takler at hun kommer ut døren vår og møter oss når vi kommer hjem. Hun ble lei seg, jeg ble lei meg, mannen min syns det var vanskelig. Det var kanskje en filleting jeg eksploderte over i går kveld, men det å bo så tett på svigers gjør at jeg har dem helt opp i halsen. Jeg treffer dem hver eneste dag!! Vi bor ALTFOR tett! Mannen min vet at jeg har lyst til å flytte, men han vil ikke. Han er bonde på en gård som har vært i slekten i 10 generasjoner, og det er ikke bare bare å selge den, det forstår jeg også... Men jeg mistrives her, ikke bare pga svigers, men også pga at det er veldig øde her og omtrent ingen på min alder (20-åra), og fordi mannen min som regel har 15-timers arbeidsdager som bonde og jeg derfor får 95% av arbeidet med husarbeid og barn. Hva gjør jeg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå