Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 kjente spark i uke 15 sist... flergangs gravide kjenner jo som regel spark før de andre? huff blir bekymra jeg
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Er i uke 18 selv, kjenner absolutt ingenting. Har ikke særlig mage heller, egentlig... Føler meg på ingen som helst måte gravid! Kjente ikke før uke 24 eller noe med førstemann, hadde morkaken foan. Jeg er helt rolig, det kommer når det kommer :-) Skal på UL nest uke, får jo se da! Det skal sikkert du også...? Slapp av, det er heeeeelt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 ok, når har du termin? jeg skal på ul på torsdag som kommer
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Har du vært på UL? Kan hende du har morkaka på framsiden. Jeg har det og kjente ikke liv før i uke 22. Det går nok bra! Hvis du er bekymret, ta kontakt med jordmor og få sjekket hjertelyden eller få en henvisning til UL. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Foreløpig 29.mars. Skal på mandag om halvannen, tror jeg? Huske fra forrige gang også at jeg ikke kjente noenting og ble gradvis litt mer urolig frem til UL - så var alt bra. Når har du termin?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er gravid for 5. gang, og kjenner minimalt med liv i forhold til tidligere svangerskap. Morkaken er nå på framsiden denne gangen hos meg, så dette er nok grunnen. Jeg kan såvidt kjenne noe som jeg kan kople opp mot bevegelse når jeg har lagt meg om kveldene, ikke noe på dagtid. Er 18 uker på vei i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå