Gå til innhold

Spark meg i ræva noen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Arbeidslyst kom å ta meg, her skal du motstand få...."

 

Det er fredag og jeg har ikke løftet en finger i huset enda! Pappaen kommer hjem fra jobb om en time...... så spark meg i ræva noen så jeg kan få shina huset litt før helgen setter inn!

 

Det er jo så deilig når det bare er gjort.... *sukk*

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*spark*

Kom deg i gang! Den beste følelsen er å kunne ta seg en velfortjent kopp kaffe etterpå, og se på resultatet av arbeidet man har gjort.

 

Jeg sitter fastlimt i sofaen selv. Skal vi ta en time begge to og gjøre litt husarbeid? Kom igjen! :D

Skrevet

Blir med jeg :)

 

Har jobbet hjemmefra i dag.. siden kl 6.. så nå bør jeg ta husarbeid..

Har ikke mye lyst til å holde på i helga nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...