Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Min stemor mener gutten min skal ha bomull strømpebukse med litt tjukke bomull sokker utenpå nedi vikingskoa. Jeg mener ull strømpebukse med ull eller trysilsokker uten på.... Hu sier man ikke skal bruke ull i vikingsko.... sønnen min er alltid ISKALD på fingre og tær om vinteren..... Noen som har noen bra tips?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg vet ikke om det var spesielt viking jeg leste om, men for litt siden så leste jeg at man ikke skal ha ull i vinterskoene.. (husker ikke hvorfor). Men blir veldig usikker, da bhg er hengt opp i at alt skal være ull, ull, ull.. Mini har foreløpig brukt enten ullstrømper eller vanlige strømper med strikka strømper utpå likevel, og det har da gått helt fint.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 du skal ikke ha 100% ull nedi slike sko for da puster de vist ikke. men balndings ull som trysil sokk er mye bedre en bomull.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 I skobutikken sier de at man skal bruke en tynn blandingssokk, altså en sokk med litt ull men ikke 100% ull.
Willy Wonka Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Ville hvertfall ikke gått for 100% bomull...stakkars, det blir klamt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå