Gå til innhold

Hvilken "blogg host" bør jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør i fingra etter å skrive om hva jeg driver med, lilleguttens utvikling, oppussing av hus etc og det er grenser for hvor mye man kan plage vennene sine på facebook med :) hehe! Har derfor bestemt meg for å starte blogg og lurer nå på hvilken jeg bør gå for... Er det noen fordeler/ulemper ved de forskjellige? Noen her med erfaring? Har funnet disse: blogg.no, blogger.com, blogg.sol.no, blogg.com... Noen som er bedre enn andre, eller noen man bør styre unna? Jeg er spesielt på utkikk etter brukervennlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen bloggere her som kan gi meg en liten tilbakemelding plz? :)

Skrevet

Dette lurer jeg og på! I tillegg til de over nevnte, ser jeg at blogspot.com er populær...

Skrevet

Jeg liker blogspot og har en blogg der selv, som er skjult og kun åpen for inviterte. Du kan sperre av at bloggen ikke kommer opp nå¨r noen søker ditt navn på google f.eks.

Blogg.no har sperre på bildene så ingen kan kopiere de, tror ikke blogspot har det.

Men liker blogspot nettopp fordi man kan ha en skjult blogg kun for inviterte:) Og den er ikke så vanskelig heller. Blogspot er bedre å se på enn blogg.no blogger, for bildene og halve teksten forsvinner ikke når du klikker deg inn på forrige mnd osv.

Anbefaler blogspot på det sterkeste, vet om flere med skjulte blogger der også:)

Skrevet

Blogspot.com. Har kanskje ikke de finest layout-mulighetene, men jeg anser det at du kan sperre bloggen for uvedkommende og invitere ønskede lesere for såpass viktig at alt annet blir filleting i forhold :-)

Skrevet

blogspot er i tillegg e n k e l t! Skikkelig enkelt altså :) (Og du kan "låse" bildene dine der også).

Skrevet

Visste ikke at man kunne låse bildene der også! Hvordan gjør man det?

Skrevet

Supert! Jeg er overbevist! da blir det blogspot. tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...