BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg hadde besøk av Besta som mener jeg har 3 uker igjen, maks 4 uker, fordi magen har synket så ekstremt! Jeg er 34+3 . Noen med erfaring om dette? Har hørt snakk om det fra min søster også
Sannellerslik? Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 jeg vet ikke.. men min sank ned for ca 3-4 uker siden.... men jeg er i dag 2 dager på overtid... får håpe for din del att d skjer før!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 magen synker i slutten av sv.skapet. for da plasserer babyen hode nedi bekkenet og evt, fester seg. sist sank magen ca 2uker før fødsel, denne gangen sank den litt i uke 36 og mere sist uke. og mer og mer , er nå uke 38. er jo et tegn på at den gjør seg klar, men når det skjer vet jo ingen
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Takker for svar! så tørr jeg ikke ha for høye forventninger.. men jeg kan jo alltid håpe hennes erfaring stemmer på meg
soleia Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Med førstemann sank magen ca veke 34, og det var deilig å få att litt meir pust. Eg gjekk likevel ei veke over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå