Gå til innhold

Singleter for oss med litt fleskemage, hvor får jeg kjøpt gode slike?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg noen singleter til å ha under strikkejakker e.l. Men jeg har en stygg mage etter sv. skapene mine. Veier 72 kg idag, skal ned litt, men magen vil nok alltid være der.... :-(

 

Og tips til bukser mottas med takk. Nå ligger det en bul over beltestedet, så åltrange gensere\singleter kan jeg bare ikke bruke.

 

Jeg gir opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener det nettopp gikk en tv reklame på stilige bukser som er hæye i livet og gir hold-in effket. Lindex, eller kapahl, kanskje? hmmm....

 

Om du gjemmer magen i en sånn bukse, kan du jo ha vanlige singleter over, for da buler ingenting. Jeg har kjøpt noen deilige singleter på cubus. Ekstra lange! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen lange fine singleter på B-young, helt opp til xxl. Om du velger bukser med høyt liv, og eventuelt går opp en størrelse så får du ikke den bulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å investere litt i å se godt ut så drar du til en undertøysbutikk og får hjelp til å finne en body som passer akkurat deg. En som former brystene og holder inne magen. Da kan du stort sett gå i hva enn du vil over. Man setter sine egne begrensninger. Ingen har så mye mage at de ikke kan kle seg pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Yummie Tummie singletter. Det er kjempebra for "oss" med fleskemage :-) Vet ikke om de har de har i norge, men fåes kjøpt på amazon.com i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på h&m og på bikbok så har de lange singletter med kjempegod elastikk. den sitter stramt på og holder godt inn. jeg har alltid en slik på også har jeg hva som helst på utsiden. en annen singlet eller en tskjorte. tynne gensere og topper. poenget er at om du har en god og stram singlet så kan du ha ha som helst på utsiden. ang. bukser så sørg for at de har normal høyde i livet og ikke klemmer inn på sidene. magen vil alltid være der men med klær som holder inn og har rett str så vil alle bulker og ringer jevnes ut. singletene bør være i et par str mindre. jeg kjøper mine på h&m i str small selv om jeg egentlig er large til vanlig.

 

en annen ting som er avgjørende for en "pen" mage er at man må ha en skikkelig bh. en bh som sitter perfekt løfter både bryster og mage selv om brystene ikke er hverken store eller slappe. (så det på trinny&suzannah, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet selv og har bare måttet innse at tiden med bukser som er lave i livet er over ;)

 

Kjøp bukser som er litt høyere i livet så blir bulen borte inne i buksa.. Jeg bruker singleter/trøyer fra bikbok eller veromode, de er lange og trange så de holder inn litt. Så har jeg en topp, genser eller tunika utenpå der igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lange tunikaer som er så moderne nå? De er løstsittende og veldig behagelige. Jeg elsker de og bor nesten kun i sånne. Strikkejakker er ikke noe problem å bruke over heller :)

 

Ellers, hvis du vil ha singlet eller trang genser, så ville jeg gjort som de sier tidligere her og gått for en bukse med høyere liv, evt en hold-in body. Selv er jeg helt frelst i gravidbuksene mine...

 

Lykke til! You have the right to look fabulous! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik Bok selger singleter med en bred kant nederst som er helt super. Bare spør i hvilken som helst Bik Bok og betjeningen vil forstå hvilke du mener da de selger masse av de. Du får de i masse forskjellige farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt kjempeflotte singletter på undertøysbutikken Change, vet ikke om du har en i nærheten? og da betaler jeg 129 kroner for 2 singletter! Kjempegod kvalitet er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mine på vero moda, cubus o.l, men jeg kjøper en størrelse mindre. Da får jeg litt hold-in effekt allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...