Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Her har vi kjøpt dresser, votter, luer og jakker. Er rustet til vinteren som kom altfor tidlig. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 jepp Jeg kjøpte den forferdelige coop dressen som folk hater Gullgutten elsker den
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 En venninne kjøpte den også. Så veldig grei ut da. ;o)
2_små_og_flere_grå Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Den har vi også.. veldig fornøyd hittil Har også kjøpt en troll-dress, men den synes jeg ikke er like bra. (synes den fra coop virker varmere og sitter bedre)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 11:42 her igjen ja synes den er bra jeg hadde den andre coop dressen i fjor, aldri vært så fornøyd med en dress før
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 alt er kjøpt inn av det som manglet. utenom votter. det må jeg få tak i snarest. var visst litt små de fra i fjor;) ellers så hadde jeg 2 hele dresser og en 2-delt fra ifjor som fremdeles passer. støvlene passer også. også fikk jeg et par i fjor som ikke passet da men som passer nå. slapp billig unna i år føler jeg;) men jeg må nok ta et "raus" på februarsalget for å få kjøpt inn til neste år. da er det 2stk som skal ha helt nytt;) er ikke helt sikker på om det vi har passer fra største kommer til å passe minste til neste vinter.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Har prøvd å finne en to-delt dress til min 7 år gamle datter. Har vært i xxl og gsport.......ingen har noen bra dresser. Noen som kan anbefale en dress?? og hvor jeg kan kjøpe fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå