Gå til innhold

Er dere begynt på julegavene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ferdig i september jeg. :D

Men det er fordi jeg er stortjukk, lite gangfør og har termin tett opp mot jul. Greit å gjøre alt så tidlig som mulig da.

 

Hvem mangler du til da, og hvilken prisklasse snakker vi? Kanskje noen har gode ideer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å tenke på det ennå. blir vel til det samme som årene før, begynner rundt 20 des og stresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen leker til barna, som var på tilbud,skikkelig kupp:)

Og en gave til min bror som var på tilbud som sikker er fullpris i desember...

Resten venter jeg med, nov/des....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til min mor og far. Svigermor og mannen og svigerfar og damen og til eldstemann på 10 år. Gode tips mottas med tips. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt igang ja...

 

Har handlet julekort og kalendere nå i oktober som det er halv pris, og har handlet litt til tantebarn osv.

 

Veldig greit å få spredd det utover et par lønninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er godt i gang,.

 

Har kjøpt gaver til nevøen og niesa mi. Til alle venners barn (6 stk), en liten en til datteren min.

Mangler til sønnen min, litt mer til datteren min, til foreldre og svigers.

 

Har t.o.m. kjøpt bursdagsgave til niesa mi sin bursdag, som er nyttårsaften.

 

Vanligvis begynner jeg i midten av desember, så nå er jeg stolt over meg selv.

 

TIPS: Det er lagersalg på Toys R`us, oppmot 80 % avslag. Fant mye fint der til en billig penge: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har alle gavene skrevet opp, så venter på etterbetalingen fra NAV som jeg får i slutten av november... Har ikke råd til noe enda, men ungene har begynt å male litt, som skal være ekstra gaver til besteforeldre osv. Blir ikke de dyreste gavene i år, men det skjønner jo folk siden jeg er alenemor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så smått begynt. Kjøpt en, og er i full gang med å finne ut hva jeg skal kjøpe til de forskjellige. Planlegger alltid på forhånd slik at jeg slipper å gå fra butikk til butikk og fundere og lure på hva i all verden jeg skal finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt så smått... Kjøpt rammer til bildene som ble tatt i barnehagen i høst, så der har vi gaver til tanter og onkler. Ellers har jeg bestilt kalendere med bilder av barna til besteforeldrene.

 

Har ikke begynt å kjøpe julegaver i butikkene enda, men tenkte å begynne så smått nå i helgen. Har maaange å kjøpe til, og er veldig sent ute i år. Vanligvis er jeg så godt som ferdig på denne tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet halvveis. Kun samboers familie igjen. Er ferdig med min familie, og venners barn. Deilig å ikke måtte kjøpe alt i desember.. Men har spart et par gaver til desember for kosens skyld da.. :P Er jo litt koslig å gå i julegater å handle gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men tenkte å begynne neste mnd..

 

Er av de som alltid handler i siste liten, og er derfor stresser hver jul, så det skal ikke skje i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare litt småtteri igjen.. :)))

 

Julekort blir skikkelig i siste liten i år.. Har termin midt i des., og lille tulla må være med på kortet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...