Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Sitter her med fett hår,og får ikke dusjet...fordi han har tatt varmtvannet uten å si ifra på forhånd! Og om en time skal jeg til frisøren,skikkelig koselig for den som skal rote i håret mitt må jeg si...spesielt siden jeg har ligget syk i to dager,og fikk ikke dusjet i går kveld fordi jeg sov hele kvelden igjennom... Æsj,føler meg ekkel! Dagens frustrasjon...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 De vaser hår på frisørsalonger. Tror de ser mye forskjellig hår, så det går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Men, du å jo ikke vaske håret før du drar til frisøren!! Det aller, aller beste med å dra til frisøren er jo å få vasket håret og få en skikkelig god hodebunnsmassasje! =D Ta på deg et eller annet hodeplagg, gå til frisøren og fortell henne om den dumme vaktmesteren, så kanskje du får litt ekstra god massasje som trøst. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå