Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan type har dere? Har dere ameraer i hvert rom? Alarm på hver vindu? I kjelleren?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Vi har kombinert innbrudds- og brannalarm. Ble installert av Hafslund, som nå er kjøpt opp av Securitas. Vi har en sensor i gangen inn til stua, og en i spisestua der vi har verandadør, samt at vi har en sensor i kjelleren(har ikke egen inngangsdør der, da hadde vi hatt en ekstra isåfall) Alarmen dekker alle steder man kan komme inn.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Vi har brann og innbruddsalarm. En sensor på kjøkkenet (der bakdøra også er) og en som dekker hele inngangspartiet og stua. Har også sensor på bak og hoveddør. Har lyst på en ekstra sensor i kjelleren mest for å bli varslet enda tidligere hvis det er innbrudd der mens vi sover. Hvis noen bryter seg inn i 2 etasje med stige har vi ingen alarm opp der vi sover, men har en ransalarm på nattbordet.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Hafslunds.Den fungerer sånn at de setter opp sensorer.så kan jeg selv velge på fjernkontrollen hvilke ets jeg vil sikkre.Så alamer slår ut hvis det er den minste form for bevegese i delene jeg sikkrer.. Den er også koblet til brannalarmen,slik at de er her på senest 5 min hvis den utløses,betryggende da man ikke har kontroll over brann når mann sover..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Har dere sikret alle vinduer også?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har innbruddsalarm og setter den aldri på. Om noen går inn og tar TV'en mens vi er borte så er det bare en TV. Jeg forstår ikke hvorfor vi bruker penger på å ha den alarmen. Jeg gidder i alle fall ikke å slå den på.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Hehe...ja da er du vel ikke rette kandidaten. Jeg har den på alltid. Absolutt alltid. Dag og natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå