Gå til innhold

Ekteparet Kvarsvik på skattelistene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De tjener jo ingenting!! Og hun påstår at det ikke er pappaen som betaler alt mulig for dem, neida....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser hun hadde fjernet det hun tidligere skrev om månedslønnen sin..

Skrevet

Ja det viser jo skattelistene tydelig at hun ikke gjør...haha!!

Skrevet

Med familiebedrifter blir det helt andre tall enn realiteten smartinger!

Min har 700000 på skattelisten men tjener 1,5 mill. Og der tåler alt dagens lys og kemnerbesøk.

Skrevet

Det er som hun over skriver. Når man driver bedrift står det ikke riktig.

Dessuten er det MYE feil i skattelistene. På meg står det at jeg tjener 30.000 i året, mens jeg egentlig har en årslønn på rundt 500.000. Hvorfor det står sånn vet jeg ikke, men har skjedd flere år på rad. Har stått to år med 0,- i inntekt, selv om jeg jobber fult.

Skrevet

Lær å lese skatteistene før man kommer med ulike utsagn kanskje?????

Det er jo ikke brutto inntekt som er står oppført......!!!!

Skrevet

Vet jo at det ikke er brutto inntekt som er oppført, men det er da grenser for hvor mye fradrag man har! Når hun står oppført med 180 000 ca, og påstår at hun tjener 50000 i mnd. Har hun en halv million i fradrag i året da liksom?? Neppe..

Skrevet

Skremmende at dere gidder å bry dere!!

Skrevet

Hehe, mannen min har et firma og står oppført med litt over 200 000 kr i inntekt, men han har mye fradrag og har egentlig tjent over 600 000kr.

Misvisende med andre ord.

Skrevet

Vedder på at faren hennes betaler svært mye av luksusen deres! Tjene over 50.000 kr med null utdannelse..jada helt sikkert...

Skrevet

Jeg aner ikke hvem dere snakker om, men dette er en av grunnene til at jeg mener de bør slutte å offentligjøre skattelistene.

De eneste som har interesse av å søke og lese i desse listene er nysgjerrige mennesker som aldeles ikke kan å lese den informasjonen som står der, med det resultat at navngitte mennesker blir "mobbet"

Jeg har selv en veninne som hvert år må kommentere min inntekt, og ja jeg vet at det som står der er misvisende!

Nei, få skattelistene unna offentligheten mener jeg!

Skrevet

He he he, jeg kommer til å tjene 500 000kr dette året, uten høyere utdannelse, med fast jobb i staten..

Gurimalla så mye dere har å bry dere med..

Skrevet

På skattelistene står jeg oppført med en inntekt på 79.000 kr. Det mangler en del nuller :)

Skrevet

Er så enig med deg 11:05.

Og hva har man egentlig med om hvor mye andre tjener. Er ikke mine penger og jeg får jo ikke noe glede av de allikevel.

Skrevet

Hahah.. det skulle stå 7.900 kr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...