Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Fines det noe håp? Sover ikke om natten lengre
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Etter jeg innstalerte boligalarm med trådløsnettverk med fjernkontroll jeg har i sengen hjalp det mye..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Uff! Vet hvordan du har det! Klarte ikke bo i huset lengere fordi jeg ikke hadde oversikt over alle vinduer osv.Så når ingenting hjalp måtte jeg kjøpe en mindre bolig og det hjalp
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Hvor du or da siden du er så husredde ?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har det jeg også. Det hjelper ja, uten det hadde jeg ikke klart meg, men er fortsatt redd da. Ønsker meg en svær hund men har et allergisk barn. Det er så slitsomt. Er alene med barna også. Det har blitt et skikkelig handikapp. Etter det er mørkt er jeg bare på rommet mitt og barna sover sammen meg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har det jeg også. Det hjelper ja, uten det hadde jeg ikke klart meg, men er fortsatt redd da. Ønsker meg en svær hund men har et allergisk barn. Det er så slitsomt. Er alene med barna også. Det har blitt et skikkelig handikapp. Etter det er mørkt er jeg bare på rommet mitt og barna sover sammen meg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 bor utafor Oslo. Vært mye ran i området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå