Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Vet dere hvorfor de har sutret eller hvorfor de sutrer? Min lille gutt er så sutrete at jeg blir tullete innimellom. Han sutrer for alt mulig. Og hele dagen!!! Jeg aner ikke hvorfor. Han er frisk, spiser godt og er skjønn som bare det. Men det sutringa er grusom!! Hva gjorde dere? Fikk de gehør for sutringa eller bare lukket dere ørene?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Da er det jo noe som feiler eller terger han..At unger surver litt når de er overtrøtte eller trøtte er normalt men ikke hele tiden. Du vet jo ikke om han har allergi eller tannvondt,urinveiesinfeksjon osv.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Gutten min sutrer når han blir trøtt. Og det blir han ofte. Han trenger opptil 17 timer søvn i døgnet og nærmer seg 1 år. Sover best i senga, så hvis det blir lite soving blir det sutring.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg haren liten jente som sutrer så og si hele tiden i våken tilstand, særlig når hun skal spise, men heele tiden. De første månedene skrek hun hele tiden og det var jo totalt grusomt. Men sutringen går jammen på nervene den også. Jeg tror det er noe som plager henne, vi har vært inn og ut til leger og fysioterapeut og diverse naturmedisinere og det ene med det andre,, men finner ikke noe som kan forklare sutringen. Barnelegen mente hun rett og slett er et barn som sutrer mye. Litt magevondt har det også vært, men det er jo ganske vanlig for babyer og forklarer ikke alt i vårt tilfelle, Hun er litt bedre nå, men til tider er det virkelig ille. Hun er 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Sutring er en måte å få oppmerksomhet på eller få viljen sin på. Snakker barnet, ser det bare å sørge for at man ikke kommer noen vei med sutringen og belønne når de spør om noe og ikke sutrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå